Kurumsal
  • Hizmet Standartları
      Hizmet Standartları Tablo
      SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

      HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

      1 Bilgi edinme hakkı kanunu kapsamında bilgi verme işlemi  1-Başvuru sahibinin adı ve soyadı, imzası, oturma yeri veya iş adresini, başvuru sahibi tüzel kişi ise tüzel kişinin unvanı ve adresi ile yetkili kişinin imzasını ve yetki belgesini içeren dilekçe(bu başvuru, kişinin kimliğinin ve imzasının veya yazının kimden neşet ettiğinin tespitine yarayacak başka bilgilerin yasal olarak belirlenebilir olması kaydıyla elektronik ortamda veya diğer iletişim araçlarıyla da yapılabilir.)                                  30 iş günü
      2 Mal ve hizmet alımı ödemeleri

      1-Fatura veya harcamaya esas belge

      2-Hesap bilgileri  

      15 gün
      3 İhaleli satın alma

      1-Oda sicil kayıt sureti,
      2-İmza sirküsü,
      3-Ticaret sicil gazetesi,
      4-Bilanço
      5-İş deneyim belgesi

      6-İşin gereği olarak şartnamede belirtilen diğer belgeler
      60 gün
      4 Mali destek programları kapsamındaki proje ödemeleri

      1-Ödeme talep yazısı
      2-Genel sekreter oluru
      3-Mali kimlik formu

      4-Vergi-SGK borcu bilgi yazısı    

      5 iş günü
      5 Mali destek programları kapsamında teminat iadesi

      1-Teminat iade talebi
      2-Teminat iade tutanağı

      1 saat

      6 Kurum dışı şikayetlerin alınması 1-Bireysel başvuru usulüyle telefonla veya şikayet sahibinin kimlik ve iletişim bilgilerini de içerir şekilde yazılı olarak (posta, fax, e-posta ve/veya web tabanlı bildirimler) alınır.

      Basit şikayetler; en geç 10 iş günü Orta dereceli şikayetler en geç 30 iş günü Önemli şikayetler ise en geç 45 iş günü içerisinde şikayet sahibinin tercih ettiği araç ile cevaplandırılır.

      7 Personel alımı yapılması durumunda, personel başvurularının alınması

      1-Başvuruda bulunacak adaya ait özgeçmiş

      2-Başvuru ilanında belirtilecek diğer gerekli görülen evraklar
      15 dakika
      8 Personel alımı başvurusu evraklarının iadesi 1-Başvuru sahibinin dilekçesi 15 dakika
      9 Personel alımlarına ilişkin bilgi talebi 1-Bireysel başvuru usulüyle telefonla veya başvuru sahibinin kimlik ve iletişim bilgilerini de içerir şekilde yazılı olarak (posta, fax, e-posta ve/veya web tabanlı bildirimler) alınır. 10 dakika
      10 Teknik destek başvurusu 1-Teknik destek talep formu

      25 gün

      11 Doğrudan faaliyet desteği (DFD) başvurusu

      1-DFD başvuru formu
      2-DFD bütçesi

      3-DFD mantıksal çerçevesi

      Reddedilen projeler için 7 gün

      Kabul edilen projeler için 30 gün
      12 Teklif çağrısı kapsamında sıkça sorulan sorular

      1-Dilekçe,

      2-OKA internet sitesi online soru formu
      10 gün
      13 Teklif çağrısı proje başvurusu

      1-Proje başvuru formu
      2-Proje bütçesi
      3-Proje mantıksal çerçevesi

      4-Özgeçmiş formu
      80 gün
      14 İtiraz dilekçesi (proje bazlı) 1-Dilekçe 7 gün
      15 Proje dosyası iade talebi 1-Dilekçe 2 iş günü
      16 Ara rapor incelemesinin sonuçlandırılması

      1-Ara rapor,

      2-Ara ödeme talebi ve ekleri
      10 gün
      17 Nihai rapor incelemesinin sonuçlandırılması

      1-Nihai rapor,

      2-Nihai ödeme talebi ve ekleri
      30 gün
      18 Bildirim mektubu incelemesinin sonuçlandırılması

      1-Bildirim mektubu formu,

      2-Gerekli ise destekleyici belgeler (güncel faaliyet planı, yeni proje koordinatörünün öz geçmişi, yeni hesap numarası vb.)
      15 gün
      19 Zeyilname talebi incelemesinin sonuçlandırılması

      1-Zeyilname talebi
      2-Gerekli destekleyici belgeler (proforma faturalar vb.)

      15 gün
      20

      Yatırım destek ofislerine başvuru (gayri sıhhi müessese niteliğindeki kuruluşların imalat, madencilik, ulaştırma, taşımacılık, turizm, eğitim, sağlık ve enerji sektörlerindeki çevre, insan sağlığı, iş güvenliği ve gıda konularındaki izinlerle maden arama ruhsatı hariç olmak üzere yatırım yeri konularındaki izinlerle sınırlı)

      1-Başvuru yapılacak yatırım konusu ile ilgili mevzuatta belirtilen bilgi ve belgeler

      Ön inceleme- 3 iş günü

      Başvuruların ilgili makamlara intikali -2 iş günü

       

      BAŞVURU ESNASINDA YUKARIDA BELİRTİLEN BELGELERİN DIŞINDA BELGE İSTENİLMESİ VEYA BAŞVURU EKSİKSİZ BELGE İLE YAPILDIĞI HALDE, HİZMETİN BELİRTİLEN SÜREDE TAMAMLANMAMASI DURUMUNDA İLK MÜRACAAT YERİNE YA DA İKİNCİ MÜRACAAT YERİNE BAŞVURUNUZ. 

       

      İLK MÜRACAAT YERİ:  OKA Genel Sekreterlik                                      

      İSİM      : Mevlut ÖZEN

      UNVAN:  Genel Sekreter

      ADRES:  Kale Mh. Şükrü Efendi Sk. No:2/3 İlkadım/Samsun

      TEL         : 0362 431 24 00

      FAKS     : 0362 431 24 09

      E-POSTA: info@oka.org.tr

      İKİNCİ MÜRACAAT YERİ: OKA Yönetim Kurulu Başkanlığı                                      

      İSİM: İbrahim Halil ÇOMAKTEKİN         

      UNVAN: Amasya Valisi- OKA Yönetim Kurulu Başkanı

      ADRES: Valilik Hizmet Binası Posta Kodu: 05100

      AMASYA

      TEL:  0358 218 10 33

      FAKS: 0 358 218 11 33

      E-POSTA:   amasya@icisleri.gov.tr

       

BİMER DPT AMASYA VALİLİĞİ ÇORUM VALİLİĞİ SAMSUN VALİLİĞİ TOKAT VALİLİĞİ AMASYA BELEDİYESİ ÇORUM BELEDİYESİ SAMSUN BELEDİYESİ TOKAT BELEDİYESİ ÇORUM TİCARET VE SANAYİ ODASI SAMSUN TİCARET VE SANAYİ ODASI TOKAT TİCARET VE SANAYİ ODASI YEŞİLIRMAK HAVZASI KALKINMA BİRLİĞİ EURADA