Kurumsal
  • Hizmet Standartlari
      Hizmet Standartlari Tablo
      SIRA NO HIZMETIN ADI BASVURUDA ISTENILEN BELGELER

      HIZMETIN TAMAMLANMA SÜRESI (EN GEÇ SÜRE)

      1 Bilgi edinme hakki kanunu kapsaminda bilgi verme islemi  1-Basvuru sahibinin adi ve soyadi, imzasi, oturma yeri veya is adresini, basvuru sahibi tüzel kisi ise tüzel kisinin unvani ve adresi ile yetkili kisinin imzasini ve yetki belgesini içeren dilekçe(bu basvuru, kisinin kimliginin ve imzasinin veya yazinin kimden neset ettiginin tespitine yarayacak baska bilgilerin yasal olarak belirlenebilir olmasi kaydiyla elektronik ortamda veya diger iletisim araçlariyla da yapilabilir.)                                  30 is günü
      2 Mal ve hizmet alimi ödemeleri

      1-Fatura veya harcamaya esas belge

      2-Hesap bilgileri  

      15 gün
      3 Ihaleli satin alma

      1-Oda sicil kayit sureti,
      2-Imza sirküsü,
      3-Ticaret sicil gazetesi,
      4-Bilanço
      5-Is deneyim belgesi

      6-Isin geregi olarak sartnamede belirtilen diger belgeler
      60 gün
      4 Mali destek programlari kapsamindaki proje ödemeleri

      1-Ödeme talep yazisi
      2-Genel sekreter oluru
      3-Mali kimlik formu

      4-Vergi-SGK borcu bilgi yazisi    

      5 is günü
      5 Mali destek programlari kapsaminda teminat iadesi

      1-Teminat iade talebi
      2-Teminat iade tutanagi

      1 saat

      6 Kurum disi sikayetlerin alinmasi 1-Bireysel basvuru usulüyle telefonla veya sikayet sahibinin kimlik ve iletisim bilgilerini de içerir sekilde yazili olarak (posta, fax, e-posta ve/veya web tabanli bildirimler) alinir.

      Basit sikayetler; en geç 10 is günü Orta dereceli sikayetler en geç 30 is günü Önemli sikayetler ise en geç 45 is günü içerisinde sikayet sahibinin tercih ettigi araç ile cevaplandirilir.

      7 Personel alimi yapilmasi durumunda, personel basvurularinin alinmasi

      1-Basvuruda bulunacak adaya ait özgeçmis

      2-Basvuru ilaninda belirtilecek diger gerekli görülen evraklar
      15 dakika
      8 Personel alimi basvurusu evraklarinin iadesi 1-Basvuru sahibinin dilekçesi 15 dakika
      9 Personel alimlarina iliskin bilgi talebi 1-Bireysel basvuru usulüyle telefonla veya basvuru sahibinin kimlik ve iletisim bilgilerini de içerir sekilde yazili olarak (posta, fax, e-posta ve/veya web tabanli bildirimler) alinir. 10 dakika
      10 Teknik destek basvurusu 1-Teknik destek talep formu

      25 gün

      11 Dogrudan faaliyet destegi (DFD) basvurusu

      1-DFD basvuru formu
      2-DFD bütçesi

      3-DFD mantiksal çerçevesi

      Reddedilen projeler için 7 gün

      Kabul edilen projeler için 30 gün
      12 Teklif çagrisi kapsaminda sikça sorulan sorular

      1-Dilekçe,

      2-OKA internet sitesi online soru formu
      10 gün
      13 Teklif çagrisi proje basvurusu

      1-Proje basvuru formu
      2-Proje bütçesi
      3-Proje mantiksal çerçevesi

      4-Özgeçmis formu
      80 gün
      14 Itiraz dilekçesi (proje bazli) 1-Dilekçe 7 gün
      15 Proje dosyasi iade talebi 1-Dilekçe 2 is günü
      16 Ara rapor incelemesinin sonuçlandirilmasi

      1-Ara rapor,

      2-Ara ödeme talebi ve ekleri
      10 gün
      17 Nihai rapor incelemesinin sonuçlandirilmasi

      1-Nihai rapor,

      2-Nihai ödeme talebi ve ekleri
      30 gün
      18 Bildirim mektubu incelemesinin sonuçlandirilmasi

      1-Bildirim mektubu formu,

      2-Gerekli ise destekleyici belgeler (güncel faaliyet plani, yeni proje koordinatörünün öz geçmisi, yeni hesap numarasi vb.)
      15 gün
      19 Zeyilname talebi incelemesinin sonuçlandirilmasi

      1-Zeyilname talebi
      2-Gerekli destekleyici belgeler (proforma faturalar vb.)

      15 gün
      20

      Yatirim destek ofislerine basvuru (gayri sihhi müessese niteligindeki kuruluslarin imalat, madencilik, ulastirma, tasimacilik, turizm, egitim, saglik ve enerji sektörlerindeki çevre, insan sagligi, is güvenligi ve gida konularindaki izinlerle maden arama ruhsati hariç olmak üzere yatirim yeri konularindaki izinlerle sinirli)

      1-Basvuru yapilacak yatirim konusu ile ilgili mevzuatta belirtilen bilgi ve belgeler

      Ön inceleme- 3 is günü

      Basvurularin ilgili makamlara intikali -2 is günü

       

      BASVURU ESNASINDA YUKARIDA BELIRTILEN BELGELERIN DISINDA BELGE ISTENILMESI VEYA BASVURU EKSIKSIZ BELGE ILE YAPILDIGI HALDE, HIZMETIN BELIRTILEN SÜREDE TAMAMLANMAMASI DURUMUNDA ILK MÜRACAAT YERINE YA DA IKINCI MÜRACAAT YERINE BASVURUNUZ. 

       

      ILK MÜRACAAT YERI:  OKA Genel Sekreterlik                                      

      ISIM      : Mevlut ÖZEN

      UNVAN:  Genel Sekreter

      ADRES:  Kale Mh. Sükrü Efendi Sk. No:2/3 Ilkadim/Samsun

      TEL         : 0362 431 24 00

      FAKS     : 0362 431 24 09

      E-POSTA: info@oka.org.tr

      IKINCI MÜRACAAT YERI: OKA Yönetim Kurulu Baskanligi                                      

      ISIM: Ibrahim Halil ÇOMAKTEKIN         

      UNVAN: Amasya Valisi- OKA Yönetim Kurulu Baskani

      ADRES: Valilik Hizmet Binasi Posta Kodu: 05100

      AMASYA

      TEL:  0358 218 10 33

      FAKS: 0 358 218 11 33

      E-POSTA:   amasya@icisleri.gov.tr

       

BİMER DPT AMASYA VALİLİĞİ ÇORUM VALİLİĞİ SAMSUN VALİLİĞİ TOKAT VALİLİĞİ AMASYA BELEDİYESİ ÇORUM BELEDİYESİ SAMSUN BELEDİYESİ TOKAT BELEDİYESİ ÇORUM TİCARET VE SANAYİ ODASI SAMSUN TİCARET VE SANAYİ ODASI TOKAT TİCARET VE SANAYİ ODASI YEŞİLIRMAK HAVZASI KALKINMA BİRLİĞİ EURADA